MENU

Image Map

środa, 16 kwietnia 2014

O trądziku neuropatycznym słów kilka + openbox Pharmaceris T - APTEKA SUPER VITA


Mówi się że jeśli sprawa jest błaha i nic nie znacząca to jest to... pryszcz. Dla mnie niestety to stwierdzenie jest nietrafne bo u mnie tych niedoskonałości jest niepokojąco wiele.

Jest tak. Wstajesz rano, idziesz do łazienki umyć zęby, buzię, patrzysz w lustro i myślisz sobie "o ho! coś nowego pojawiło się na mojej twarzy!" tylko myślisz, tylko.
By potem wieczorem, lub w dowolnej, wolnej chwili drapać, wyciskać, pozbywać się tego co tam widać- i nie widać!
Wiem, pewnie po tym zdaniu połowa czytelników z obrzydzeniem kliknęła  x  w prawym górnym rogu.
Niestety tak jest, i zdaję sobie sprawę ze sama sobie robię okropną rzecz bo zamiast pozbywać się niedoskonałości w bardziej higieniczny sposób to ja ranię buzię i miast wyglądać lepiej to ja wyglądam coraz gorzej.

Na buzi mam istny armagedon, do tego stopnia że wstydzę się wynieść śmieci bez wykonania chociażby podstawowego makijażu. Blizny, krosty, strupki, łuszcząca się skóra. Szczerze? Wyglądam jakbym wylała na twarz gorącą herbatę.

Ten post chyba traktuję jak swego rodzaju terapię psychologiczną, ostatnią deskę ratunku. Nie potrafię sobie powiedzieć STOP. Potrafiłam rzucić palenie, ale tego nałogu nie potrafię rzucić. Wystarczy mały bodziec, delikatny stres a moje ręce same wędrują w kierunku twarzy po to by parę minut później na buzi pojawiło się kilka krwawiących ranek...

Postanowiłam zawalczyć o siebie, jeszcze raz... ostatni raz!
Zamówiłam więc za pomocą apteki APTEKA SUPER VITA (o firmie możesz przeczytać pod koniec posta) zestaw Pharmaceris T w którego skład wchodzą :
emulsja matująca SEBOSTATIC MATT 50ml

Producent na swojej stronie informuje nas:

SKŁADNIKI AKTYWNE:
Pore-Diminish - skutecznie odblokowuje i oczyszcza pory, zmniejszając ich wielkość oraz widoczność.
Hydructor - wnika w głębsze warstwy skóry wiążąc i trwale utrzymując wodę w naskórku, zapewniając skórze odpowiednie nawilżenie oraz komfort.
Glucam® - długotrwale nawilża, wygładza i przywraca skórze utraconą jędrność i elastyczność.
Witamina B3 - zmniejsza nadmierną produkcję sebum. Przyspiesza proces regeneracji skóry.
Witamina E - tzw. witamina młodości o silnym działaniu przeciwutleniającym, chroni przed wolnymi rodnikami i niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Przyspiesza proces regeneracji i odbudowy skóry.

oraz SEBO-ALMOND PEEL krem z 10% kwasem migdałowym na noc II stopień złuszczania 15 ml


Całość wyglądała tak:


Jak widzicie na załączonym obrazku całość przyszła do mnie pięknie i dokładnie zapakowana (folia bąbelkowa! <3)
Warto wspomnieć o zaangażowaniu i dokładności firmy APTEKA SUPER VITA.
Zaraz po zakupie poprzez serwis allegro otrzymałam kilka maili z informacjami że otrzymano wpłatę, że zakupiłam przedmiot itp... Zdziwiła mnie jednak wiadomość która przyszła do mnie z konta sprzedawcy...
Okazało się że Super Vita pozwoliła sobie założyć mi moje osobiste konto w ich sklepie internetowym aby łatwiej było mi wyszukać interesujące mnie produkty. Uważam że to świetna sprawa!
Warto również wspomnieć że już w dniu nadania jakaś przemiła Pani zadzwoniła do mnie aby upewnić się czy adres jest właściwy po czym otrzymałam mail i sms w którym miałam przyjemność dowiedzieć się że paczka właśnie została nadana i już do mnie jedzie :)

Piszę o tym bo jeszcze nie miałam okazji współpracować z tak przyjazną firmą! Na pewno jeszcze skorzystam z ich usług. Polecam tą aptekę internetową każdemu z Was.


Dziś oficjalnie rozpoczynam testowanie tego zestawu, jeśli zauważę jakąkolwiek poprawę to pomyślę o zakupie reszty kosmetyków z tej serii i już wiem z czyjej oferty skorzystam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz