MENU

Image Map

środa, 23 kwietnia 2014

TEST: Rimmel Match Perfection + PROMOCJA ROSSMANN


Dziś na główny temat wybrałam test podkładu RIMMEL MATCH PERFECTION który zakupiłam w promocji jaką wprowadził ROSSMANN- ale o niej napiszę potem :)
Podkład ma standardową pojemność 30ml. Opakowanie ma moją ulubioną formę podłużnego słoiczka z precyzyjną pompką.
Ważną i dobrą wiadomością jest to że produkt zawiera filtr SPF 18. (przy mojej, dopiero co rozpoczętej kuracji 10% kwasem migdałowym to ważna rzecz!)
Ja wybrałam dla siebie odcień 101 classic ivory, bo słońce powoli zaczyna opalać, ale myślę że na okres jesienno-zimowy wybiorę najjaśniejszy odcień 010 light porcelain :)

Zacznijmy jednak od tego co na opakowaniu obiecał nam producent:

"Kryjący niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smart- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle.

Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery.

Trwałość makijażu przez cały dzień."


W moim odczuciu podkład - wbrew temu co jest napisane na etykiecie - nie jest mocno kryjący, raczej umiarkowanie kryjący- dla osób z idealną cerą na pewno pięknie się sprawdzi gdyż końcowy efekt to delikatne i promienne wykończenie bez efektu maski.


Ja również jestem zadowolona z jego wykończenia które jest miękkie i lekkie, co jest dla mnie dużym plusem bo nie zapycha porów i nie jest wyczuwalny na twarzy w środku dnia.


Konsystencja jest płynna, ale na pewno nie tak lejąca jak MAYBELLINE SUPER STAY 24H o którym na pewno jeszcze napiszę. Podkład świetnie się rozprowadza,zarówno pędzlem jak i dłońmi. Jest niesamowicie wydajny, mniej niż jedna pompka 'załatwia sprawę' :)

Póki co jestem na tak, gdyby coś się zmieniło to na pewno zrobię edit posta, albo dokleję do niego nową informację. 



A teraz zapraszam Was serdecznie do drogerii ROSMANN gdzie rozpoczęła się akcja -49%
W tym tygodniu promocja dotyczy podkładów, pudrów, korektorów i różów!

Od 28 kwietnia zaczyna się promocja na tusze, cienie, kredki i eyelinery, ale na pewno Wam o tym jeszcze przypomnę :)

PS: Już szykuję dla Was kolejny post kulinarny! :) Wszystkie łasuchy- bądźcie czujni!

Follow my blog with Bloglovin

2 komentarze:

  1. Nie przepadam za tym podkładem, moja buzia się zbytnio po nim świeci i jest nietrwały. Znacznie bardziej wolę podkład od Maybelline Affinitone - i teraz zakupiłam podkład Healthy mix Bourjois <3 własnie na tej promocji w Rosmanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to zależy od typu cery... Ja mam bardzo duży problem z odnalezieniem "tego jedynego" :) Jednak na chwilę obecną mogę śmiało powiedzieć, że ten Rimmel zużyję do końca- a co potem? Zobaczymy! Pozdrawiam :)

      Usuń