MENU

Image Map

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zjedzkubkowa Wishlista 2014



Pędzel HAKURO H50
To pędzel który marzy mi się od bardzo dawna. Hakuro to polska ceniona marka cechująca się doskonałym wykończeniem pędzli. Raz kupiony pędzel odpowiednio używany to zakup na długie lata.
H50 to pędzel typu flat top który idealnie nadaje się do nakładanie podkładów mineralnych i płynnych.


Buty do Biegania
Od dawna mierzę się z zamiarem kupienia butów do biegania, moje stare "najacze" już się dawno wysłużyły a ja sama nie mogę zdecydować się na nic konkretnego. Niestety Air Max nie podobają mi się zbytnio... Myślałam więc o New Balance, konkretnie o tych na zdjęciu :)

Testowanie Kryolan Anti-Shine Powder

Obecnie, już od ponad roku używam własnoręcznie robionego pudru matującego*. Jest idealny jeśli chodzi o moje potrzeby, aczkolwiek zdaję sobie sprawę z tego że nic nie zastąpi nam profesjonalnych kosmetyków. Dlatego też postanowiłam testować Kryolan Anti-Shine Powder.

Wyhodować lawendę
Marzę o tym aby z malusieńkich nasionek wyhodować coś samodzielnie, coś co będzie cieszyć oko a przy okazji pięknie pachnieć i odstraszać komary. 

Kupić nowe meble do pokoju
Mieszkamy wspólnie z chłopakiem już dwa lata i od dawna przymierzamy się do kupna nowych mebli. Zastanawiałam się nad czymś nowoczesnym ale i wygodnym. Mam parę propozycji które są całkiem ciekawe, ale oczywiście ciężko nam dojść do konsensusu :)

Odbudować zniszczone włosy


Nie długie, po prostu zdrowe i piękne. Zapuszczam grzywkę już od ponad roku i marzy mi się zwykły bob lub proste cięcie do ramion. Pierwsze kroki już poczynione- przefarbowałam włosy na kolor zbliżony do naturalnego i 3 lutego odstawiłam farbowanie, na końce nakładam oliwę z oliwek, ograniczam prostowanie i suszenie ciepłym nawiewem.

Pachnieć smacznie i świeżo
Puma Sync towarzyszy mi od świąt i nie rozstaję się z nią raczej w ogóle. Czasem wymieniam ją na inne zapachy które "męczę" od dawna, ale do Sync zawsze wracam, jestem jej wierna. Szukam więc czegoś podobnego, słodkiej nuty z odrobiną zapachu wiatru i trawy cytrynowej.

Zacząć dbać o spokój wewnętrzny


Niekoniecznie joga, Pić dużo herbat jaśminowych, zielonych, melisy. Zmienić dietę lub wprowadzić zdrowe produkty do obecnej. Dużo wypoczywać na świeżym powietrzu, biegać i chodzić na spacery. Dopiąć sprawy na ostatni guzik i zadbać o rodzinę.

Założyć sukienkę bez okazji




Tak, tylko po to aby wszyscy zapytali czemu tak ładnie wyglądam, czy coś się wydarzyło? Nie chodzę w sukienkach bo nie czuję się w nich komfortowo, zawsze się spieszę, ciągle biegam to tu, to tam. Ale wiem jedno- założę sukienkę bez okazji, chociaż jeden raz!


Kończę tworzenie wishlisty, bo im dłuższa ona będzie tym trudniej będzie mi spełnić wszystkie marzenia :)
Macie jakieś postanowienia na ten rok? Pochwalcie się koniecznie!


*Na pewno wstawię post o własnoręcznie robionych kosmetykach.

2 komentarze:

  1. No Marcelina świetna ta twoja wishlista :) Mam kilka pędzli z hakuro i polecam rzecz jasna:) H50 sprawdza się baardzo dobrze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, mam nadzieję że zakup H50 to będzie pierwsza rzecz z tej listy którą spełnię... Cieszy mnie to kiedy słyszę pozytywne opinie o tym pędzlu bo utwierdza mnie to w słuszności planowanego zakupu :) Buziaki!

      Usuń